STIRI DE LA SKODA
25.06.2020

Nenumărate funcții noi introduse în portofoliul ŠKODA pentru modelele anului 2021

›Noile volane găsite în OCTAVIA sunt acum utilizate și în toate celelalte game de modele ŠKODA ›Linia motorului trece la standardul de emisii Euro 6 pentru toată gama, de la FABIA la SUPERB ›Area view și Trailer assist pentru SUPERB și KAROQ; SCALA și KAMIQ devin mai rafinate
2021 SKODA models

Mladá Boleslav, 24 iunie 2020 - Volane noi, motoare și mai eficiente și sisteme de asistență suplimentare: ŠKODA face debutul modelelor 2021 în această vară cu o mulțime de funcții noi pentru portofoliul său de vehicule. Noile volane cu două sau trei spițe găsite în ŠKODA OCTAVIA – vor fi acum introduse și în toate celelalte modele ŠKODA. Ba mai mult, până la sfârșitul anului, motoarele cu combustie găsite pe linia gamei de la FABIA la SUPERB vor fi convertite la standardul de emisii Euro 6, unele devenind și mai puternice. SUPERB, KODIAQ și KAROQ beneficiază de sisteme de asistență suplimentare, în timp ce modelele compacte SCALA și KAMIQ sunt perfecționate în continuare cu detalii subtile.

Cea mai evidentă schimbare este introducerea volanului de la noua ŠKODA  OCTAVIA pe toată gama. În funcție de echipare și pachetele opționale, volanul vine cu două sau trei spițe (la versiunile sport) și la majoritatea versiunilor este îmbrăcat în piele. În funcție de configurație, volamul dispune de piele perforată, cusături în culori contrastante și padele pentru schimbarea treptelor la cutia DSG. Versiunile de volane multifuncționale au comenzi noi care îmbunătățesc ergonomia.

Motoare cu capacitate mai mare pentru ŠKODA SUPERB

Modelul anului 2021 SUPERB, nava amiral ŠKODA se va lăuda cu o putere mai mare pentru cele două motoare de vârf, precum și un consum mai redus de combustibil și mai puține emisii. Cel mai puternic diesel 2.0 TDI din noua generație EVO va livra 200 PS (147 kW), spre deosebire de precedentul 190 CP (140 kW). Tratarea îmbunătățită a gazelor de eșapament SCR utilizează un proces de „dozare dublă”, în care AdBlue® este injectat în mod special în fața a două convertoare catalitice dispuse unul după altul și reduce emisiile de oxid de azot (NOx) cu până la 80%. În versiunea 2.0 TSI pe benzină, randamentul crește cu 8 PS (6 kW) până la 280 CP (206 kW). Ambele motoare respectă standardul Euro 6, pe care îl vor respecta toate celelalte motoare la începutul anului nou. După succesul său în hibridul plug-in SUPERB iV, Area View este acum o opțiune și pentru toate celelalte modele SUPERB. Aceasta folosește o imagine de 360 ​​de grade creată de patru camere pentru a oferi o imagine de ansamblu asupra împrejurimilor imediate ale mașinii atunci când parchezi sau manevrezi. Trailer Assist va fi disponibil și pentru toate modelele SUPERB

Predictive Cruise Control pentru ŠKODA KODIAQ

Predictive Cruise Control va fi adăugat la lista sistemelor de asistență KODIAQ pentru modelul anului 2021. Această versiune opțională a Adaptive Cruise Control folosește, de asemenea, imagini de pe camera de pe parbriz și date de la sistemul de navigație pentru a detecta restricțiile de viteză, precum și poate ajusta viteza automat. Sistemul opțional de intrare a vehiculelor fără cheie KESSY funcționează acum pe toate ușile. Tapițeria din piele cu scaune sport noi cu aer condiționat și opțiunea de extindere a suprafeței scaunului sunt disponibile la cerere pentru KODIAQ SPORTLINE și KODIAQ RS. Puterea 2.0 TDI crește de la 190 CP (140 kW) la 200 PS (147 kW) și la KODIAQ. La fel ca acest motor, 2.0 TDI cu o putere de 110 kW (150 CP) și 7 trepte DSG respectă standardul de emisii Euro 6. De asemenea, versiunea 1.5 TSI la fel de puternică va fi convertită în Euro 6 și va fi echipată cu o nouă transmisie manuală în 6 trepte.

O nouă motorizare diesel pentru ŠKODA KAROQ

Modelul anului 2021, ŠKODA KAROQ este disponibil pentru prima oară cu aer condiționat Climatronic în trei zone opțional și poate fi echipat acum cu View Area și Trailer Assist - la fel ca și KODIAQ. La trecerea portofoliului de motoare la standardul Euro 6, ŠKODA înlocuiește motorul diesel 1.6 TDI 1.6-115 115 CP (85-kW), cu un 2.0 TDI la fel de puternic din noua generație EVO. În ceea ce privește tratarea gazelor de eșapament, acesta folosește procesul de „dozare dublă” - la fel ca 2.0 TDI care livrează 150 CP (110 kW), care înlocuiește 1.6 TDI anterior și este disponibil cu tracțiune integrală și un DSG, precum și tracțiune față și o cutie de viteze manuală. Motorul pe benzină 1.0 TSI de entry-level va genera 110 CP (81 kW).

Rafinarea modelelor ŠKODA SCALA și KAMIQ

Motoarele încorporate în modelele compacte de succes SCALA și KAMIQ vor fi, de asemenea, convertite la standardul Euro 6 pentru modelul anului 2021, iar detalii subtile vor oferi o notă emoțională automobilelor. Aliajele Propus opționale în culori argintii de 17 inci sunt noi, la fel și buzunarul de depozitare multifuncțional Simply Clever de sub capacul portbagajului pentru depozitarea, de exemplu, a unei haine. În sistemul opțional de intrare a vehiculului fără cheie KESSY, semnalul transmițătorului se dezactivează dacă nu a fost mișcată tasta timp de cinci minute, în loc de cele 15 minute anterioare. Pentru versiunile MONTE CARLO, inscripțiile ŠKODA de pe hayon pot fi comandate în argintiu, precum și negru. În timp ce varianta SCOUTLINE debutează pentru KAMIQ, un pachet Red & Grey este nou pentru SCALA. Acesta include o fereastră din spate extinsă pentru nivelul de de echipare Ambition și Style, cu excepția SCALA G-TEC. Cadrul grilei ŠKODA și oglinzile cu aripi sunt de asemenea în negru sport. Pe lângă roțile de aliaj Propus Aero de 17 inci (sau cu aliaje Vega Aero sau Blade de 18 inci la cerere), pachetul include  pachetul ușilor roșii / gri și marginile ușilor specifice și pot fi combinate și cu finisaje selectate pentru vopsea. Toate modelele SCALA și KAMIQ sunt acum echipate cu un filtru de carbon activat care poate elimina și alergenii din aer. Variantele G-TEC cu acționare CNG și care oferă 90 CP (66 kW) sunt clasificate în funcție de Euro 6d. 1,5 TSI produce 150 CP (110 kW), în timp ce 1.0 TSI este disponibil cu puteri de 110 PS (81 kW) și 95 PS (70 kW).
 

Motoare adaptate și roți noi pentru ŠKODA FABIA

La FABIA, motorul 95 1.0 TSI (70-kW) va trece la standardul de emisii Euro 6 în a doua jumătate a anului. Motorul cu injecție directă cu trei cilindri va fi de asemenea disponibil cu un DSG cu 7 trepte în plus față de cutia de viteze manuală cu 5 trepte, care vine ca standard. De asemenea, nivelul de bază 1.0 MPI cu o putere de 60 CP (44 kW) și cutia de viteze manuală cu 5 trepte vor fi convertite în Euro 6. La portofoliul de roți se adaugă aliajele Vigo de 16 inch din antracit și aliajele  de 17 inch negru lucios. La fel ca SCALA și KAMIQ, toate modelele FABIA vor fi echipate cu un filtru de carbon activ și noua versiune a sistemului opțional KESSY de intrare a vehiculului fără cheie, în care semnalul emițătorului este dezactivat dacă tasta nu este apăsată timp de cinci minute. Sistemul Swing va fi sistemul de infotainment la nivel standard în modelele ŠKODA FABIA pentru piața europeană. Acesta oferă un ecran tactil de 6,5 inci și este dotat cu radio DAB standard.