STIRI DE LA SKODA
18.10.2018
Skoda cu numarul 1 milion in 2018

ŠKODA LA UN NOU RECORD: UN MILION DE VEHICULE ÎN 2018

Vehiculul record: o ŠKODA FABIA 1.0 TSI de culoarea Moon White

> Strategia de creștere: ŠKODA AUTO a produs la jumătatea lunii octombrie vehiculul cu numărul un milion - mai devreme decât oricând altcândva în istoria companiei.
> Vehiculul record: o ŠKODA FABIA 1.0 TSI de culoarea Moon White.
> Modele de succes: ŠKODA OCTAVIA și ŠKODA FABIA sunt cele mai bine vândute modele
> ŠKODA KODIAQ și ŠKODA KAROQ SUV sunt modelele ce oferă impuls creșteri

Mladá Boleslav, 17 octombrie 2018 - ŠKODA AUTO a produs, astăzi, vehiculul său cu numărul un milion pe 2018, atingând acest punct de referință cu două săptămâni mai devreme decât în 2017. Astfel, pentru al cincilea an consecutiv, numărul de vehicule produse a ajuns la șapte cifre. SUV-urile ŠKODA KODIAQ și KAROQ, precum și gamele de modele OCTAVIA și FABIA au contribuit în mod semnificativ la acest succes.


Michael Oeljeklaus, membru al Consiliului de Administrație al ŠKODA AUTO pentru producție și logistică, a declarat: "Anul fiscal curent arată că o gama modernă de modele, permite ŠKODA să acceseze într-un mod durabil, noi segmente de clienți pe piețele internaționale. În ultimii ani, ne-am mărit în mod constant producția și vânzările, depășind acum un milion de unități pentru a cincea oară la rând. Vom continua strategia noastră de creștere și în 2019. Un rol important va fi jucat de noua ŠKODA SCALA - un vehicul din clasa A, pe care l-am adăugat în portofoliul nostru".

Vehiculul cu numărul un milion fabricat în acest an - o ŠKODA FABIA 1.0 TSI de culoare Moon White - a ieșit astăzi de pe linia de asamblare a uzinei din Mladá Boleslav. Modelul compact, care a primit recent un upgrade complet, aparține celei mai populare game de modele ŠKODA din acest an, după OCTAVIA, liderul la vânzări.


Cererea constantă pentru SUV-urile ŠKODA KODIAQ și ŠKODA KAROQ evidențiază succesul campaniei SUV-urilor. Este o componentă importantă în producția tot mai mare de autovehicule a producătorului ceh, jucând un rol semnificativ în atingerea cifrei de un milion de vehicule produse, încă de la mijlocul lunii octombrie. Modelul ŠKODA KAMIQ, oferit exclusiv pe piața chineză, aduce oferta de SUV-uri pe cea mai mare piață individuală a companiei. Noul model ŠKODA KODIAQ GT - cel de-al doilea SUV ŠKODA ce va fi disponibil exclusiv pentru piața chineză - reprezintă de asemenea o componentă cheie a campaniei ŠKODA SUV din China.


Directivele pentru continuarea și sporirea acestui succes sunt ancorate în Strategia ŠKODA 2025. Subiectele cheie ale strategiei includ electromobilitatea, digitalizarea companiei, produsele și producția în sine, precum și noile servicii de mobilitate și soluții de conectivitate. Alături de reușita campaniei SUV, se pune accentul pe electromobilitate, digitalizare și internaționalizare. Obiectivul este de a crește treptat numărul de piețe în care ŠKODA  activează, de la 103 la 120.