ŠKODA și Cirque du Soleil® au anunțat un parteneriat fantastic.
Sunteți uimiți? Citiți mai departe pentru a afla de ce această colaborare are sens.
Colaborările între două mărci sunt adesea destul de complicate, și mai ales atunci când companiile implicate operează în domenii diferite. Dar când împărtășesc aceleași viziuni, atitudini și scopuri, se dezvoltă o convergență unică de idei strălucitoare.
Care este forța motrică din spatele inovației? Majoritatea oamenilor ar avea dreptate să presupună că trebuie să aibă legătură cu creativitatea și inspirația umană.
Totuși, se pare că nu există atât de multe subiecte identice pentru a pune cu mândrie o astfel de ecuație inspirată în fruntea misiunii lor ca lider mondial de divertisment live și unul dintre cei mai vechi producători auto din lume...
O combinație neobișnuită, nu credeți? Dar când vă uitați atent atât la Cirque du Soleil, cât și la lista ambițioasă de activități a Skodei, nu exită nicio îndoială că cei doi ar putea forma o echipă perfectă. Și ghiciți ce urmează să facă? Coincidență? Deloc.
Cel mai recent parteneriat ŠKODA cu Cirque du Soleil ar putea fi o mișcare suprinzătoare pentru unii, dar îndeplinește și completează abilitățile și experiențele celor două părți, în timp ce unește două valori ale naturii umane pe care le prețuiesc cel mai mult: creativitatea pasională și dorința de a îmbunătății lumea. Cooperarea între mărci are sens numai dacă partenerii au aceleași valori, viziuni și obiective – pentru ŠKODA și Cirque du Soleil cele mai importante valori comune sunt umane și surprinzătoare. Nu e un șoc prea mare, nu?
Da, ați putea spune – provin din două industrii diferite, deci cum se poate ca un spectacol extraordinar în direct să se regăsească în utilizarea mașinilor zi de zi? Ei bine, răspunsul este surprinzător de simplu: Cirque du Soleil, precum și ŠKODA împărtășesc un țel comun de a face chiar și cele mai simple momente din zi extraordinare, aducând emoții puternice acolo unde nici nu te aștepți să le găsești, și nu în ultimul rând, permițând tuturor să se simtă vii și că fac parte din ceva mult mai măreț.
UN CIRC FANTASTIC
Cirque du Soleil a adus bucuria spectatorilor încă de la începutul anilor ’80. În aproape 30 de ani, Cirque du Soleil a ajuns la peste 180 de milioane de spectatori din peste 400 de orașe, 60 de țări și 6 continente este ușor de spus că au atins coarda sensibilă a oamenilor și că lauda mult meritată este amplificată prin sustenabilitatea și angajamentul lor în protejarea mediului înconjurător.
Acum gândiți-vă la ŠKODA și la istoria sa de peste 120 de ani și la zeci de milioane de clienți. Are sens chiar mai mult. Acesta este, pur și simplu, adevăratul nucleu al viitoarelor lor colaborări, care va înveseli pe toată lumea până în anul 2021. Să sperăm că vă vor face la fel de fericiți și plini de inspirație, ca și milioanele de oameni de înainte!