RĂMÂI PE PARTEA SIGURĂ! FII RESPONSABIL!

În ziua de astăzi nu sunt doar mașini pe drumurile publice. De aceea, ŠKODA, care a pornit la drum în urmă cu peste 120 de ani ca un atelier de biciclete, a decis să lanseze o campanie de siguranță pentru a cultiva relațiile bune între bicicliști și șoferi.
Fiti responsabili in trafic

Obiectivul final al campaniei este de a spori gradul de conștientizare și de a apropia cele două grupuri sub motto-ul umbrelă "Stați pe partea sigură". Folosind mai multe formate interactive, campania comunică și atrage atenția asupra celor mai răspândite obiceiuri proaste în comportamentul rutier, împreună cu pericolele și greșelile comune și explică cum să le împiedice și să lucreze împreună pentru a le rezolva.

Cercetările extinse au identificat principalele 18 obiceiuri proaste ale utilizatorilor vehiculelor cu două și patru roți. Acestea includ depășirea reciprocă și distanța corectă în timpul acestei manevre, deschiderea portierei fără asigurare prealabilă, unghiul mort și vizibilitatea generală.

Cercetarea a fost realizată de-a lungul unei perioade de timp de către specialiștii Departamentului siguranței traficului ŠKODA. Aceștia au colaborat, printre altele, cu poliția cehă, cu o serie de companii sportive și de îmbrăcăminte specializate în siguranță (cum ar fi Garmin și POC) și sportivi proeminenți care se confruntă în mod regulat cu siguranța rutieră în proiectele și activitățile lor personale ca Jiří Ježek, ciclist paralimpic de renume mondial și ambasador SKODA în campania We Love Cycling. Toți au contribuit la limitarea și identificarea celor mai frecvente situații problematice.

"Am putea fi un producător de automobile, dar ne-am născut în 1895 pe două roți, deoarece primul nostru produs a fost o bicicletă. Sponsorizăm Tour de France și alte curse de ciclism în întreaga lume, avem o adevărată pasiune pentru ciclism și de aceea credem că avem ceea ce este necesar pentru moderarea discuțiilor între șoferi și bicicliști și îndrumarea ambelor grupuri spre o mai bună coexistență și comportament responsabil pe drumurile publice ", spune Josef Matějovič, șeful We Love Cycling, explicând contextul activității recente.

Această campanie dedicată siguranței este un rezultat natural al eforturilor constante ale ŠKODA de a-și îmbunătăți propriile produse din punct de vedere al siguranței - fiecare model existent are un rating de 5 stele în testele Euro NCAP. Pe lângă aceasta, ŠKODA introduce în mod regulat caracteristici electronice de siguranță în mașinile sale de ultimă generație, un exemplu fiind lansarea recentă a modelului ŠKODA SCALA, care a fost echipat cu Side Assist pentru a monitoriza unghiurile moarte pentru șoferi, și un sistem de asistență la menținerea benzii de rulare.

Această campanie dedicată siguranței este un rezultat natural al eforturilor constante ale ŠKODA de a-și îmbunătăți propriile produse din punct de vedere al siguranței - fiecare model existent are un rating de 5 stele în testele Euro NCAP. Pe lângă aceasta, ŠKODA introduce în mod regulat caracteristici electronice de siguranță în mașinile sale de ultimă generație, un exemplu fiind lansarea recentă a modelului ŠKODA SCALA, care a fost echipat cu Side Assist pentru a monitoriza unghiurile moarte pentru șoferi, și un sistem de asistență la menținerea benzii de rulare.

Toate acțiunile din videoclipurile campaniei au fost filmate cu ajutorul unui cascador profesionist. Pentru a adăuga la realism, nu există efecte speciale sau trucuri vizuale. Abordarea vizuală atrăgătoare utilizează elemente asemănătoare cu jocurile video pentru a atrage atenția publicului.