Planul ŠKODA până în 2022: lansarea a 30 de noi modele
Producătorul ceh vrea să vândă două milioane de automobile pe an până în 2030
ŠKODA a prezentat un plan de lansare a 30 de modele noi în următorii doi ani pentru a ajuta la atingerea obiectivului său de a vinde două milioane de automobile pe an până în 2030, a confirmat șeful companiei, Bernhard Maier.
Noul concept ŠKODA Vision IN previzualizează viitorul SUV
Una dintre primele mașini din acest plan va fi o versiune de producție a conceptului Vision IN. Datorită lansării la vânzare anul viitor, modelul este o nouă încercare a grupului VW, condusă de ŠKODA, de a valorifica piața de mașini noi din India, aflată în creștere. De asemenea, va fi exportat în Mexic, dar nu și în Europa, cel puțin nu la început.
Vorbind cu Auto Express la dezvăluirea conceptului, șeful companiei, Bernhard Maier, a declarat: „Vom lansa 30 de modele noi de acum și până în 2022. Vor fi un mix de modele noi și modele derivate, iar 10 dintre ele vor fi parțial sau complet electrice. Și după 2022 nu ne vom opri, ci vom intensifica ritmul lansării de noi modele.”
În viitorul apropiat, compania va lansa o nouă versiune plug-in hibridă a modelului ŠKODA Octavia vRS, la care se adaugă două derivate ale unui crossover complet electric bazat pe platforma MEB a Grupului.
Întrebat despre o mașină electrică de clasă mică, care să fie fidelă valorii principiului ŠKODA maximum de valoare pentru banii plătiți, Maier a spus: „În primul rând, trebuie să avem o tehnologie accesibilă pentru clienții noștri și piețele să fie pregătite. Există încă o discrepanță imensă în ceea ce privește infrastructura. În Olanda, de exemplu, există un încărcător la fiecare trei kilometri, în Germania este la fiecare 20 de kilometri. "
Noile generații ale unora dintre modelele de bază ale ŠKODA, cum ar fi Fabia și Superb, sunt de asemenea în curs de realizare și se vor lansa către sfârșitul intervalului de timp prezentat de Maier.